Bu ay en çok sattığımız ürünü paylaşıyorum!

Mehmet TEK
3 min readSep 26, 2024

--

Biliyorsunuz 5 Kasım’da Amerika’da seçimler var. Bu aralar Etsy ve Amazon’da en çok seçimle ilgili ürünler satıyor. İki aday Trump ve Kamala Harris ile ilgili t-shirt, sweatshirt ve hoodie gibi ürünlere talep çok arttı. Ancak şimdi sizlere göstereceğim ürün Kamala Harris veya Trump baskılı t-shirt değil.

İnsanların bahçelerine kimi desteklediklerini gösterdikleri bahçe tabelaları (YARD SIGN).

Ekran görüntüsünü paylaştığım ürün son 24 saatte 137 adet satmış. Ben bu mağazayı takip ediyorum. Günlük ortalama 500–600 tane bu üründen satıyorlar. Ürünü kargo hariç bir şekilde 26.59 dolara satıyor.

Kargo için ayrıca 5.99 dolar ücret alıyor. Yani toplam 32.58 dolara satıyorlar. Farklı boyutlarını ve iki tarafa baskılı hallerini daha farklı fiyatlara satıyorlar. Biz şu anda 24–18 inç versiyonunu satıyoruz.

Bu ürün için Amerika’da bir üretici ile anlaştık ve Rexven tedarik sistemi kataloğuna ekledik.

Rexven tedarik sistemine bağlı satıcılarımız mağazalarına ekledi ve hızla satışlar gelmeye başladı. Ortalama kargo dahil 30–40 dolar aralıkta satılıyor ama bir satıcımız 50–70 dolar civarında satıyor. Aşağıda Rexven paneline gelen siparişlerini paylaşıyorum.

Bazı alıcılar ürünün dijital versiyonunu da alıyorlar. Dijital ürünlerde kargo ve ürün maliyeti olmadığı için satıcımız için ciddi bir kâr marjı kalıyor. 15–25 dolara bu ürünün dijital halini satan satıcılarımızın ekran görüntülerini de paylaşıyorum.

Bu üründe fırsat olduğunu gördüğüm için sizlere de paylaşmak istedim. Siz de şu anda Etsy ve Amazon mağazalarınıza bu ürünü ekleyebilirsiniz. Satıldıkça Rexven üreticimiz üretip gönderiyor. Siz bu süreçte üretim ve kargo süreci ile uğraşmıyorsunuz.

Bence şu anda Amazon ve Etsy’de yapılabilecek en iyi iş modellerinden birisi bu şekilde özelleştirilebilir ve tasarım ürünler satmak. Ürünler satılmadan ürüne ve kargoya yatırım yapmadığınız için başlangıç maliyeti de düşük oluyor.

Bu ürünün en güzel tarafı ürün resimleri için gerçek bir fotoğraf çektirme ihtiyacı olmaması. Ürünler için bir çok tasarımcı satan tasarımları ve mockup resimleri hazır halde satıyorlar. Onları kullanarak dakikalar içinde listenizi oluşturabiliyorsunuz. Biz de bu ürünlerde resim çektirmekle uğraşmıyoruz. Direkt olarak hazır mockup resimleri kullanıyoruz.

Eğer siz de Rexven tedarik sistemine katılmak isterseniz bizim ekibe mesaj atabilirsiniz.

Rexven tedarik sistemi hakkında bilgi al: https://wa.me/+905352051963

Ayrıca 12 Ekim’de Ankara Next Level’da canlı ve yüz yüze bir eğitimimiz var. Rexven tedarik sistemine katılarak Amazon ve Etsy’de satış yapmak istiyorsanız katılmanızı tavsiye ederim.

Rexven tedarik sistemine katıl: https://rexven.com/

--

--

Mehmet TEK

Merhaba Ben Mehmet TEK. REXVEN & EMPARAZON Kurucusu ve CEO’suyum. Girişimcilik, startup ve e-ticaret konularında içerik üretiyorum.